Tuesday, October 18, 2011

...HairGame.

Jihuu! Sain vihdoin aikaiseksi hankkia itselleni parturiajan. Ja vieläpä ihan uuteen parturikampaamoon, jossa en ole ennen käynyt. Pähkäilin oikeesti tosi kauan, että minne mä varaan sen ajan. Nyt tossa yksi päivä töistä kotiin köpötellessä huomasin, että oli tupsahtanut uusi HairGame-parturikampaamo tuohon ihan nurkille. Sinne siis varasin viikon päähän ajan. Ja nyt menee koko kuontalo ihan uusiksi! Tyvikasvu on niin jäätävä, etten uskalla edes postata kuvaa tänne. Olen ollut niin hukassa mun hiusten kanssa, kun en tiennyt mitä haluan niille tehtävän, mutta nyt tiedän! Iih, olen vain niin innoissani, että saa vähän muutosta tähän ulkonäköön.

Niin ja tuosta tyylinpäivityksestä. Haluisin niin saada taas edes jotain vähän räväkkää mun pukeutumiseen. Itse vielä oikein päätin, että nyt hankitaan vaan perusjuttuja, mutta ärh, kun viehättäisi kaikki oikein räikeä ja erilainen! Noh, onneksi budjetti on sen verran huono, että ennen kuin saan kirpparirahat ei mitään ihmehankintoja voi tehdä.

No comments:

Post a Comment