Sunday, October 2, 2011

...Lumene.

Noh, nyt olen siis hamstrannut ihan olan takaa noita Lumenen tuotteita. Ne on hyvän hintaisia ja tähän mennessä olen ollut tyytyväinen kaikkiin tuotteisiin, joita mulla on. Esim. aiemmin ostamani Lumenen puuteri on aivan mahtavaa ja äsken saunassa tuli taas kokeiltua turvenaamiota, joka saa kyllä kasvot tuntumaan hyvin puhtailta.


Itse en kuulu niiden tyttöjen joukkoon, jotka ostelevat tuhottomasti meikkejä ja niitä on sitten joka saamarin kylppärin kaapissa ja laatikostossa. Mulla on yleensä vain tietyt tuotteet, jotka sitten käytän aikalailla loppuun, ostan uudet ja heitän vanhat menemään. Luomivärit on ainoa poikkeus. Tältä tosiaan näyttää mun meikkivoide- ja silmämeikkikynä-tilanne. Eli aika heikko. (Siis tuo kynäkin on ihan laittoman vanha! Millonkas se Anytime-sarja lopettiin? :D )


Ja TA-DAA! Nyt löytyi uusi meikkivoide Sokkarin tarjouksesta 9.90€ ja kynä oli 6.90€. Lisäksi ostin elämäni ensimmäisen valokynän, joka oli jotain 9€ luokkaa. Toivottavasti tuo peittää mun kuoleman katseen ja saisin vähän pilkettä silmiin.

2 comments:

  1. Miltäs valokynä vaikuttaa? Itse olen harkinnut myös ostavani ensimmäisen valokynäni, mutta en oikein tiedä minkä merkin kynä olisi hyvä :)

    ReplyDelete
  2. Ihan kelpo kynältä vaikuttaa. Oon ottanu tuon kanssa aika rauhallisesti eli oon käyttänyt aika pieniä määriä. En halua sitä, että koko naama loistaa :D Tosiaan ei ole muita tuotteita ollut käytössä niin ei ole mihin verrata, mutta hinnalla tuota Lumenen valokynää ei ole pilattu.

    ReplyDelete