Friday, October 21, 2011

...loving all lace.


Aloitan nyt toissapäivänä väsäämistäni kynsistä. Nämä ovat kestäneet töissä näpertelyä huomattavasti edellisiä paremmin. Sen takia näistä crackle/graffiti lakoista tykkäänkin. Ne tekee lakkauksesta jotenkin kestävämmän. Lakat on hieman kuluneet kynsien kärjistä, mutta muuten ne ovat säilyneet erinomaisesti. Voisin heittää kaikki entiset lakat menemään, sillä olen muutenkin todennut IsaDoran lakkojen olevan aivan loistavia.



Olen jo pitkään töissä kuolannut Björn Borgin Love All Lace hipsterejä. Ja onhan minulla sellaiset jo pinkkeinä, mutta myös nämä mustat jäi kaivelemaan. Tänään päätin kuitenkin kotiuttaa myös nämä. Hinta on se sama 17,95€ kuin viimeksikin. Tykkään nimittäin tästä Lace-mallista enemmän kuin Björn Borgin tavallisesta Love All hipster-mallista. Niistäkin minulla on yhdet, mutta ne ei vaan ole mun pepulle tehdyt toisin kuin nuo pitsiset. Suosittelen lämpimästi ja suositus tulee ihmiseltä, joka ennen vältti pitsialusvaatteita kuin ruttoa.

Nyt nukkumaan, jotta huomenna olen pirteä kuin peipponen töissä!

No comments:

Post a Comment