Thursday, October 13, 2011

...Dirty Dianas.

Tää viikko ei vaan ole ollut mun viikko. En tiedä mikä nyppii, mutta joku vaan tökkii. Ehkä se syysmasennus saavutti mutkin, ihmisen, joka rakastaa syksyä. Noh toivottavasti ensi viikko on parempi ja toivon jo, että huominen olisi jo vähän edes valoisampi. Voisi olla valoisampi myös sään puolesta.

Mutta onneksi edes yksi asia on mennyt aivan niin kun pitääkin, jopa paremminkin! Nimittäin meidän kirppispöytä on myynyt tooositositosi hyvin! Huomenna ajattelin ennen iltavuoroa raahata sinne aimo kasan kenkiä. Muutamasta parista oli aika vaikea luopua, mutta jos ne on seisseet mun vaatekaapissa HYVIN kauan täysin käyttämättöminä, on ehkä aika siirtää ne parempiin jalkoihin vaeltamaan.

Kirpparirahoilla (joita on kolmessa päivässä jo kertynyt ihan mukavasti) ajattelin jotenkin piristää itseäni ja Paavoa, mutta toisaalta olisi taas kiva laittaa ne säästöön niin voisi kämppää joskus vaikka vähän sisustaakin.
Eniten mua himottaisi ostaa meille molemmille talvikengät.


Paavolle katseltiin mahdollisesti tällaisia Timberlandin kenkiä.
Itse haluisin nahkaiset, mielellään ruskeat, bikermaiset bootsit. Siis talvikengät kyseessä, joten vuori on must, ja eikä mitään sileäpohjaisia kenkiä, joilla olen pyllylläni jo ensipakkasilla. Toistaiseksi ei ole vielä tärpännyt, mutta lähellä ollaan käyty.

Tähän loppuun pakko laittaa kappale, joka on soinu mun päässä koko päivän! Inspiraation tähän on mulle antanut Legentina eli Christina Aguilera, joka esitti huikean coverin tästä kappaleesta.

No comments:

Post a Comment