Wednesday, November 23, 2011

...Brandos.

Pistin palautetta Brandos.fi:lle mun talvikengistä. Tilasin sieltä siis kengät, joiden ilmoitettiin sivuilla olevan nahkaa, mutta kun sain kengät paljastuikin, että ne oli synteettistä materiaalia. Pistin siis asiakaspalveluun juttua ja nyt saan 30€ hyvitystä kengistä. Jihuu! Kerrankin näin päin, että nettikaupasta saa rahaa takaisin :P
Ei muuta kuin kiittää Brandosta hyvästä ja nopeasta palvelusta!

4 comments:

  1. Kerrankin näin

    ReplyDelete
  2. Mahti juttu. Tommosessa tilanteessa varmasti tulee sellanen olo, että tilaa kyseisestä paikasta jotain vielä uudelleenkin.

    Ittellä kävi Nellyn kanssa sillee, että kun tilasin joku kuukausi sitten kaksi mekkoa sieltä, oli toisesta vetoketju rikki jo mulle saapuessa ja toinen mekko nyt oli muuten mun mielestä aivan erilainen kuin netissä kuvissa. Palautukseen meni molemmat. Tuli vähän sellanen fiilis, et eipä tarvii tilailla sieltä enää mitään, jos kaikki tuotteet on tätä luokkaa :S

    -Salla-

    ReplyDelete
  3. Jep, oikea hyvä asiakaspalvelu musta mitataan parhaiten juuri noissa ikävissä jutuissa. Varmasti tulee Brandokselta vielä tilailtua :D

    ReplyDelete