Wednesday, July 25, 2012

...my fragrances.

En ole mikään kovin suuri hajuvesien ystävä. Toki niitä käytän, mutta minulla ei ole mitään suurta tarvetta hamstrata jokaista uutta tuoksua, joka nenääni miellyttää. Tämän hetkiset hajuvesivarastoni eivät ole kovin suuret, mutta minulle ainakin toistaiseksi täysin kattavat. Hyvä jos saan nämä seitsemän hajuvettäni käytettyä ennen kuin ne väljähtävät.


Clean-hajuvedet ovat loistavia arkisia hajuvesiä. Oma suosikkini on Warm Cotton, jota minulla on onneksi vielä täysi avaamaton pullo kätköissäni. Tuo nykyinen on jo puoliksi käytetty. Myös Fresh Laundry on mukava miellyttävä tuoksu, jota myös käytän mielelläni. Shower Fresh menee vähän liian saippuaisen tuoksuiseksi minulle, mutta tämä tuoksu on hyvä, kun haluan hieman vaihtelua. Cotton T-shirt on minusta aivan liian miehinen tuoksu, ja olenkohan tätä ehkä kerran pari käyttänyt. Jokainen tuoksu on sinällään kyllä miellyttävä, Cleanin tuoksut ovat nimensä mukaisesti puhtaan tuoksuisia.


Tässä onkin sitten nämä loput hajuvesistäni. Tämän hetkinen suosikkini on taannoin ostamani Marc Jacobsin Daisy Eau So Fresh, joka on ihanan kesäinen ja tyttömäinen tuoksu. Dieselin Fuel for Life oli vuosia suosikkini, mutta kyllästyin siihen pahasti. Tuota kuvan pulloa en ole käyttänyt varmaankaan yli puoleen vuoteen. Cacharelin Amor Amor on minusta ihanan hedelmäinen ja kukkainen tuoksu, mutta se ei ole kovin raikas, joten päätin jättää sen talvikäyttöön.

En koskaan ole oikein perehtynyt hajuvesiin, joten luultavasti siksi niitä ei ole tämän enempää kertynytkään ja näistäkin ainoastaan Daisy ja Fuel for Life minun itseni ostamia, muut olen saanut lahjaksi.

Löytyykö lukijoiden kaapeista hajuvesiä roppakaupalla vai vain muutama kestosuosikki?

2 comments:

  1. Noi Cleanit on mun suosikkeja :) Mulla on vaan fresh laundry ku sain äidiltä, kun se sai uusia isoissa pulloissa...Ja se on suosikki se warm cotton! ( Oon siis 13 vuotias :DD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuo on kyllä aivan loistavia tuoksuja, jotka käy tilanteeseen kuin tilanteeseen, aina on mukava tuoksua puhtaalta :)

      Delete