Tuesday, June 12, 2012

...peat.


Aiemmista postauksistani voi varmaan päätellä, että tykkään Lumenen tuotteista. Lumenen ihonhoitotuotteissa voi kyllä löytyä todellisia helmiä ja tuo Lumenen syväpuhdistava turvenaamio on yksi niistä! Iho tuntuu naamion jälkeen puhtaalta ja raikkaalta, muttei ole ainakaan minun ihoani kuivattanut. Lisäksi tuo naamio tuoksuu aivan ihanalta! Itse olen tykännyt laittaa tätä saunaan mennessä kasvoille, jotta huokoset saa oikein tehopuhdistusta :P En tiedä auttaako se lämpö merkittävästi, mutta kuvitellaan nyt minun mieliksi niin. Aiemman purkin loputtua olin laiska ja en viitsinyt ostaa heti toista. Hölmö minä, sillä minusta oikeasti tuntuu, että huokoseni ovat suurentuneet tuubin loputtua. Noh, nyt on toinen kaapissa ja ihoni kiittää jälleen!


Toinen Lumene-hankinta oli tämä Artic Aquan kosteuttava ja tasoittava tehohoito. Tuotteessa on aivan loistava pakkaus! Oletin sen olevan ihan tavallinen tuubi, mutta tuo pumppu on aivan omiaan tähän tarkoitukseen. Tuota geeliä ei nimittäin paljoa tarvitse, joten veikkaan, että tuo yksi pakkaus tulee riittämään hyvin pitkään. Tämän päälle voi laittaa vielä kosteusvoiteen, jos iho sitä tarvitsee. Ja sitten varoituksen sana: tätä voi kuulemma laittaa meikinkin alle, mutta meikki voi alkaa rullautua, jos geeliä on laittanut liikaa. Minun ihoni on paremminkin rasvoittuva kuin kuiva, joten säästän tämän tuotteen iltakäyttöön :) Tehohoito tuntui mukavan kevyeltä iholla, ja minulle se on iso plussa, sillä en tykkää laittaa kasvoille paksuja rasvoja ennen nukkumaan menoa. Kevyt koostumus voi olla myös kesää ajatellen ihan hyvä juttu.

En tiedä kummasta tuotteesta, niiden kombinaatiosta vai mistä muusta se johtui, mutta ihoni vaikutti tänään minusta jotenkin tavallista tasaisemman väriseltä. Tietysti ainahan kunnon puhdistus ja kosteutus auttaa ihoa pysymään paremman näköisenä. Molemmat tuotteet olivat n. 15€/kpl ja kokemuksesta voin suositella tuota turvenaamiota hyvin lämpimästi! Tehohoidosta en yhden käyttökerran jälkeen osaa mitään syvällisempää sanoa, mutta kelpo tuotteelta vaikuttaa.

Onko kellään muulla kokemuksia näistä kahdesta?

No comments:

Post a Comment