Wednesday, December 28, 2011

...shower fresh.

Dodih, nyt sitten on joulusta selvitty paksusti ja mukavasti. Kinkkua sulatellessa. Minä vietin jouluni Jyväskylän hoodeilla, missäs te? (Siis oletan, että edes joku käy vielä lukemassa tätä blogia :D )
Kuitenkin arkeen piti palata heti tapaninpäivän jälkeen, joten postailukin jäi minun osaltani.

En nyt ainakaan vielä esittele kaikkia joululahjoja, mutta yksi lemppareistani on pakko esitellä. Joulupukki oli korvat höröllä ja toi minulle toivomani Clean-hajuvesilahjapakkauksen!

Tältä näyttää siis nykyinen Clean-perhe. Tuota Warm Cotton-tuoksua minulla olikin jo entuudestaan, mutta nyt minulla on niitä kaksi :D Tänään oli Shower fresh-päivä, sillä työkaverillanikin oli kyseistä tuoksua :P Omia suosikkejani ovat juuri tuo Shower Fresh, mutta erityisesti myös Fresh laundry. Warm cotton on tietysti myös loistava, mutta sitä on tullut käytettyä jo jonkin verran. Tuo Cotton T-shirt on vähän maskuliinisempi haju, johon minun nenäni vaatii vähän totuttelua. Kaikkein parasta on kuitenkin nyt, että arkituoksuja on monenlaisia ja voin valita joka aamu tuoksun fiilikseni mukaan :)

Tänään töiden jälkeen käytiin Kicksissä pyörähtämässä ja Paavo sai kainaloonsa lisää deodoranttia eli Versacen pour hommea. Itselleni nappasin Make Up Storen Aroma Balmia, jota voi siis hölvätä kuiviin huuliin ja muihin ihon lievästi ärtyneisiin kohtiin. Tuo ei mitään hirmu kosteuttavaa ole, joten se ei Bebanthenin veroisesti kosteuttanut mun järjettömän kuivia huulia. Tästä tulee kuitenkin kätevä kapistus laukkuuni. Tää olisi normaalisti kustantanut huikeat 21€ (jota en todellakaan pulittaisi pikkuisesta rasvapurkista), mutta kiitos Kicksin ihanien alennuksien, purkin hinta oli huomattavasti siedettävämpi. Muistaakseni reilu 6€.

Nyt ryntäänkin jo hampipesulle ja pehkuihin. Huomenna haetaan mahdollisesti meidän LOKAKUUSSA tilaamat Eurokankaan verhot. Siis mitä helvettiä?! Kuinka vaikeaa on saada verhot? Ilmeisesti todella vaikeaa.

No comments:

Post a Comment