Thursday, December 8, 2011

...S.Oliver.


Tässä siis uutta hupparia in action. On kyllä yksi mukavimmista työvaatteista ikinä! Näillä releillä siis mentiin tämä päivä jonka kulutin hyvin pitkälti olemalla töissä. Kengät tosin vaihtui töissä Gaborin saappaisiin, jotka ovat olleet kyllä hintansa arvoiset. Niillä jaksaa painaa koko päivän töissä ja pieni korko pitää ryhdin kunnossa eikä hartiat tai selkä kipeydy.

Huppari - S.Oliver
Huivi - Pieces
Hame - QS by S.Oliver
Leggingsit - H&M
Kengät - Esprit
Kello & rannekoru - Guess


Oon jo muutaman kerran blogissa maininnut S.Oliverin ja QS:n. Oon tykästyny erityisesti QS:n nuorekkaampaan mallistoon. S.Oliver on siis saksalainen vaatevalmistaja ja yrityksen voisi mun mielestä rinnastaa hyvin Esprittiin. Molemmat on keskihintaisia ja laadukkaita merkkejä, joilla on miljoona eri mallistoa. S.Oliver on mulle tietysti töiden takia tutumpi. Koska en kuitenkaan ole S.Oliverin omassa myymälässä töissä (sellainenkin Suomesta löytyy!) en pääse käsiksi kuin murto-osaan S.Oliverin vaatteista. Ja sekös minua harmittaa! S.Oliverilla on oma nettikauppansa, mutta se toimittaa vain Saksaan ja Itävaltaan :( Tällä hetkellä S.Oliverin tuotteita voi ostaa Rivereiltä, josta löytyy S.Oliver casual men & women ja naisten QS (tosin mallistot vaihtelee myymälöittäin), S.Oliverin omasta myymälästä, joka taas sijaitsee Jumbossa, Sokoksilta, jossa mun mielestä myydään Selectionia (S.Oliverin siistimmän pukeutumisen mallistoa) ja by S.Oliveria (eli pluskoon mallistoa), mutta esim. Brandokselta löytyy myös S.Oliverin kenkiä.
Nettikaupasta olen kuitenkin ihaillut vaikka mitä ihanaa (sateenvarjoista lompakoihin ja kelloista hajusteisiin) ja ketuttaa, etten voi vain klikkailla ostoskoriin niitä haluamiani tuotteita ja pistää tilausta tulemaan. Saa olla siis aikamoinen onnenpotku, että löytäisin juuri sen himoitsemani tuotteen kaupasta.

Esim. tää liivi. Ah! Just tuollaisen haluaisin, ja se on nyt kaiken lisäksi tuolla nettikaupassa puoleen hintaan, mutta hähää minäpäs en sitä pysty tilaamaan! Ei ärsytä, eiii... Nyt harkitsenkin syvästi asikaspalautteen jättämistä :D Kehoitan muitakin tekemään niin, jospa joku kaunis päivä S.Oliver avaisi EU-nettikaupan.

Tähän loppuun vielä ilmoitus, että tässä blogissa on mukava arvonta meneillään!

No comments:

Post a Comment